loading...
کاشت مو ، عمل بینی ، زیبایی
منتو بازدید : 37 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : متدهای سلامت و زیبایی موها

داشتن موهای خوشگل و توجه و اهمیت به سلامت و شادابی موها تاثیر زیادی در زیبایی ظاهر هر فردی دارد و میتواند رابطه مستقیمی با سلامت  شخص داشته باشد. هر مویی به طور طبیعی زیبا است.

ولی فعالیت های روزمره، آلودگی ها، استرس ها و پرتوهای ماورای بنفش نور خورشید (از طریق ایجاد رادیکال های آزاد) موجب تخریب ساختمان مو و مخصوصاً ریشه موها می‌شوند. به این ترتیب ظاهر مو آسیب دیده و شانه کردن موها مشکل می‌شود. برای بازگرداندن سلامت و زیبایی به موها رعایت موارد زیر ضروری است:

نظافت موها نقش اساسی در سلامت جسمی‌و روحی هر فرد ایجاد می‌کند و باعث شادابی و سرحال بودن فرد می‌شود و همچنین او را در انجام کارهای روزانه اش فعالتر می‌کند.

بهداشت مو و پوست سر را رعایت کنید.

داشتن موهای مرتب و اصلاح شده نشانه نظم و انضباط در زندگی و نشانه اهمیتی است که فرد به نظافت شخصی خود می‌دهد.

استرس های عصبی، عاطفی و هیجانی با تحریک ترشح اندروژن ها باعث ایجاد موی چرب می‌شود.

به میزان کافی از مواد غذایی حاوی ویتامین های A و E مانند سبزیجات تازه استفاده کنید. مصرف بیش از حد قند و چربی باعث افزایش چربی مو می‌شود.

بیماری های داخلی مثل بیماری های کبدی و صفراوی، چاقی و یبوست باعث چربی مو می‌شود.

بيماريهاي مهم  مو

1- ريزش مو
ناراحتيهاي عصبي ، نگراني ، دلواپسي ، اندوه ، کم خوابي و يا بدخوابي سلامت موها را به خطر مي‌اندازد و رشد آنها را متوقف کرده و موها دچار ريزش مي‌شوند. موها به هر رنگ و از هر جنس که باشد، نياز به تغذيه و مراقبت دارد. يک برنامه غذايي که به اندازه کافي ويتامينهاي گروه ب و نيز آ و ث و همينطور کلسيم ، آهن ، مس و يد داشته باشد، سبب مي‌شود که موها زيبا بمانند. خوردن شيريني ، نوشابه‌هاي گازدار ، قند و شکر و استفاده از  برسهاي نايلوني باعث ريزش بيشتر مو مي شود.

2- شوره سر:
يكي از بيماريهاي شايع مو، شوره سر است كه بايد آن را درمان كرد. بسياري از پزشكان اعتقاد دارند كه شوره ي  سر در اثر تغذيه نادرست ، نگراني، هيجان ، عدم تعادل هورمونها و استفاده زياد از مواد آرايشي مو، پديد مي آيد. براي مبارزه با آن، مي بايست ابتدا علت را يافت و سپس به درمان پرداخت. خوردن سبزي ، مواد پروتئين دار و غذاهايي كه ويتامينA وE و Bدارند، به مقدار فراوان توصيه مي شود.
يكي از مؤثرترين راه هاي از بين بردن شوره سر، استفاده از سركه است. بايد به مقدار مساوي آب و سركه را مخلوط کرده سپس موها را به چند قسمت تقسيم نموده و به كمك يك تكه پنبه، محلول آب و سركه به پوست سر ماليده شود و سپس مو شسته شود.

 منبع : کاشت مو

منتو بازدید : 36 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : انواع مختلف جراحی زیبایی

جراحی زیبایی از جمله پر مخاطب ترین جراحی ها به حساب میروند و انواع متنوع ای دارند . شاید این روزها شما نیز تصمیم به انجام جراحی زیبایی گرفته اید پس بهتر است با انواع گوناگون جراحی زیبایی آشنا شوید.
تب زیبایی های تصنعی معضلی است که اپیدمی آن خانم های ایرانی به خصوص قشر مرفه تر را فرا گرفته. از این رو برآن شدیم اطلاعات مختصری درباره انواع جراحی های زیبایی در اختیار شما قرار دهیم.

عمل جراحي زيبايي پلک ها
از نظر زيباشناسي ، چشمها مهمترين جزء صورت هستند . چشمها نشاندهندهً سن فرد ومنعکس کننده حالت هيجاني و خلقي وي هستند و متاسفانه چشمها و پلکها زودتر از ساير اجزاي بدن علائم پيري را نشان ميدهند .

 عمل جراحي پلاستيک پلکها که اصطلاحا بلفاروپلاستي ناميده ميشود . براي برداشتن پف پلکها ، اصلاح افتادگي پلک و برداشتن پوست اضافي آنها طراحي شده است هرچند که ممکن است مقداري از چين و چروکهاي سطحي پلک را نيزکمتر نمايد . بايد توجه داشت که با اين عمل سياهي دور چشمها برطرف نميشود و همچنين اين عمل کمکي به کساني که تورم پلکهايشان بدليل بيماريهاي متابوليکي است نميکند ( مثل تورم پلک ناشي از پرکاري تيروئيد ) . در اين عمل ميتوان پلکهاي فوقاني و تحتاني رابطور مجزا يا همزمان مورد عمل قرار داد .

ليفت ابرو و پيشاني

با افزايش سن و در اثر استرسهاي مداوم زندگي علائم پيري به تدريج در صورت ظاهر ميشوند. اين علائم در يک سوم فوقاني صورت که شامل پلکها ، ابروو و پيشاني است زودتر از ساير قسمت هاي صورت بروز پيدا ميکنند . ظهور اين علائم در يک سوم فوقاني صورت به شکل پيدايش چين و چروک پيشاني ، افتادگي ابروها و افتادگي پلک ها است که بيشتر از جنبه زيبايي قابل توجه است اما در مواردي که افتادگي ابرو وپلک ها زياد باشد مي تواند فيلد بينائي را نيز محدود نمايد .

اعمال جراحي متعددي براي بالا بردن ابرو و پيشاني و براي برطرف کردن نگرانيهاي فوق الذکر طراحي شده اند . البته با تزريق بوتوکس يا dysport ميتوان بدون جراحي و به طور موقت چين و چروک هاي پيشاني را برطرف کرد، ضمن اينکه اين کار باعث بالارفتن گوشه هاي ابروها نيز مي شود . کشيدن پوست صورت

اين روش جراحي، براي جوان‌تر شدن و نرم‌تر شدن پوست صورت استفاده مي شود.

با ايجاد برش در طراف گوش، پوست اضافي صورت برداشته مي شود و عضلات صورت دستکاري مي شوند تا سفت گردند.

به ندرت، خطراتي همچون عفونت و آسيب به بافت هاي زيرين ممکن است پيش آيد.

اين روش جراحي داراي برگشت کمتري نسبت به تزريق بوتاکس و يا ليزردرماني است.

منبع : عمل بینی

منتو بازدید : 39 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : پروتز لب با استفاده از نکات آرایشی

لب یکی از اصلی ترین قسمت های صورت است که تاثیر زیادی در خوشگلی چهره و آرایش شما دارد پروتزلب با استفاده از نکات آرایشی امکان پذیر است .

متاسفانه برخي از خانم ها براي برجسته و زيبا کردن لب هاي خود دست به کارهايي مي زنند که شايد مدتي بعد پشيمان شوند.
بله ، عمل پروتز لب!
اين کار پر هزينه و در بلند مدت خطرناک است و ممکن است زيبايي يک شخص با اين عمل تهديد شود.
اما در اين مقاله روشي ساده براي برجسته شدن و برجسته به نظر آمدن طبيعي لب ها براي شما ارائه مي کنيم که مي توانيد بدون عمل و ريسک ، به صورت طبيعي لب هايي زيبا داشته باشيد.



چگونگي برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب

اگر دوست داريد هنگام آرايش برجستگي لبها بيشتر شده و برآمدگي آنها نيز بيشتر ديده شود بهتر است براي لبهاي باريک حتما اول از يک مداد لبي که کمي پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبي دور لب اما زير خط اصلي و البته مماس با آن بکشيد و با انگشت رنگ مداد را بر روي کل لب پخش کنيد و بعد رژلبتان را بزنيد اين کمي لب شما را از حد معمول پهن تر نشان مي دهد.
اما کاري که براي برجسته ديده شدن آن در پايان انجام مي دهيد اينست که با يک مداد سفيد خطي کامل و تنها زير لب و پايين خط لبتان مي کشيد .
در مورد لبهاي پهن و درشت لازم نيست که خط لب خارج از خط اصلي لب کشيده شود بلکه آن را در جاي خود کشيده و رژ بزنيد فقط براي برجسته شدن آن خط سفيد را با مداد سفيدتان تنها در زير لب و فقط وسط آن بکشيد .
لازم به ذکر است تفاوت کشيدن خط سفيد لبهاي پهن با لبهاي باريک در اين است که در مورد لبهاي باريک خط سفيد کاملي در زير لب پايين کشيده خواهد شد اما در مورد لبهاي پهن تنها اين خط سفيد در وسط لب کشيده مي شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.



موقع آرايش لب ، فقط قسمت وسط آن را براق کننده بزنيد و سعي کنيد از رنگ روشن تري براي قسمتهاي ميانه لب خود استفاده کنيد تا برجسته تر به نظر برسند!

براي اينکه لب‌هايتان برجسته ، بزرگ و يا حجيم تر به نظر بيايند بالاتر از کمان لب تان مقدار کمي سايه ي سفيد بزنيد.سپس کمي بالاتر از خط طبيعي لب تان خط لب بکشيد. حواستان باشد بيش از حد، از خط طبيعي لب تان بالا نرويد، اگر چنين شود، لب تان جلوه‌ي خوبي پيدا نخواهد کرد و حتي ممکن است بنظر بيايد که آرايش نکرده ايد. در عوض اگر فقط مقدار کمي از خط طبيعي بالا رويد، لب هايتان بزرگ و زيباتر بنظر خواهد آمد. هنگام انتخاب خط لب براي خودتان نيز،اطمينان پيدا کنيد که رنگي يکسان با رنگ طبيعي لب هايتان، يا کمي پر‌رنگ تر انتخاب کرده ايد.

منبع : عمل بینی

 

منتو بازدید : 36 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : رازهای شادابی و طراوت موها

برای داشتن موهای خوشگل و شاداب باید همواره برخی نکته های مهم مرتبط با مراقبت از مو ها را بدانید و تکنیک های طراوت و نرمی موها را رعایت کنید.

از مدل‌هاي صدمه‌زننده دوري کنيد: دم‌اسبي کردن موها با استفاده از کش‌هاي محکم صدمه زيادي به موها مي‌زند. کشيدن موها مي‌تواند منجر به ريزش مو شود. اضافه کردن مصنوعات تزئيني در دراز مدت مي‌تواند احتمال صدمه ديدن موها را افزايش دهد. متخصصان توصيه مي‌کنند هرگز موهاي خيس را دم اسبي نکنيد.

از رنگ‌هاي ملايم استفاده کنيد: وقتي سن بالا مي‌رود موها خاکستري رنگ و ضعيف و رشدشان کند مي‌شود. اين به آن معناست که قيچي و رنگ‌هاي آرايشگر نبايد به موها بخورد.

 براي جلوگيري از آسيب ديدن موها بايد از رنگ‌هايي استفاده کرد که حاوي مقادير اندکي ماده شيميايي باشند.

انتخاب يک شامپوي مناسب مهمترين راه براي حفظ سلامت موي سر است. شامپو مسئول پاک کردن موها از هرگونه آلودگي، گرد و خاک و چربي است که بر روي سر انباشته شده و برايش دردسر ساز شده اند. حال اگر شامپوي انتخابي ما توان از بين بردن اين مواد زايد را نداشته باشد، در واقع به مهمترين وظيفه خود عمل نکرده است.

هيچگاه سشوار داغ را روي موي خيس نگيريد چرا که اين کار باعث شکنندگي مو مي شود. اگر هم عجله به خشک شدن سريع مو داشتيد، سشوار را روي گرماي کم يا متوسط بگذاريد و آن را از فاصله دور به شکلي که مرتب آن را روي قسمت هاي مختلف مو مي چرخانيد نگه داريد. هيچگاه براي چند دقيقه بر روي يک نقطه متوقف نشويد.

هميشه با توجه به نوع و جنس مو شامپوي خود را انتخاب کنيد. شخصي که موي چرب دارد نبايد از شامپويي که مختص موهاي خشک است استفاده کند

به نحوه شستن موها دقت کنيد
به آرامي موها را بشوييد و به تميز شدن تمامي قسمت هاي آن توجه نماييد.

از ميان بردن چين و شکن موها در زمستان: رطوبت مي‌تواند به موهاي مجعد صدمه بزند. اما اين‌گونه موها در زمستان الکتريسيته ساکن توليد مي‌کنند و آرامش و آسايش را از ميان مي‌برند. براي حل اين مشکل مي‌توان از شامپوهاي حاوي PH متعادل استفاده کرد که مي‌توانند الکتريسيته ساکن را از ميان ببرند.

دوري برس و شانه از موهاي فرفري: موهاي فرفري شکننده‌تر از انواع ديگر موها هستند. هرگز به موهاي فرفري شانه و برس نزنيد. از نرم‌کننده‌هاي حاوي پليمر که موها را صاف مي‌کنند استفاده کنيد. استفاده بيش از حد از اتوهاي مو به موها آسيب مي‌زند.

عدم تغيير رنگ موها: افرادي که رنگ موهايشان تيره است قصد دارند رنگ آنها را روشن کنند. اشخاص ديگري مي‌خواهند عکس اين کار را بکنند. اين افراد بايد بدانند رنگ کردن پي‌درپي مو، به آنها آسيب مي‌رساند. متخصصان پوست توصيه مي‌کنند فقط از رنگ‌هاي طبيعي استفاده کنيد.

منبع : کاشت مو

منتو بازدید : 42 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : تاثیر رعایت بهداشت مو در } خوشگلی

موها تاثیر زیادی در خوشگلی دارند و تاثیر رعایت تمیز بودن مو در زیبایی بسیار زیاد است . زياده روي در شامپو زدن، سشوار کشيدن و مصرف بيش از حد رنگ مو و فرآورده هاي شيميايي به زیبایی مو آسيب مي‌رساند و باعث خشکي موها مي‌شود.

بهتر است بجاي برس هاي فلزي و شانه هاي پلاستيکي از برس ها و شانه هاي چوبي استفاده نماييد و آن ها را حداقل هفته اي يکبار ضدعفوني نماييد.آفتاب و باد باعث فرسوده شدن و خشکي بيش از حد موها مي‌شود، همچنين کلر موجود در آب استخر هم به سلامت موها آسيب مي‌رساند، لذا براي پيشگيري از عوارض آن بهتر است هنگام شنا کردن از کلاه مخصوص استفاده شود.

تمام سطح بدن به جز كف دست و پا، لب ها، سطح هاي تا شونده و پشتي بندهاي انتهاي انگشتان توسط مو پوشيده شده است كه از دو قسمت تشكيل شده است. قسمتي از آن كه ديده مي شود، از سلولهاي مرده به وجود آمده و قسمت ديگر، ريشه و پياز مو نام دارد كه سلولهاي زنده و فعال دارد . يك انسان بالغ در حدود صد تا صدو پنجاه هزار تار مو بر روي سر دارد كه هر تار مو بين دو تا ده سال عمر مي كند و رشد آن به طور معمول  10 تا12 سانتيمتر در سال است.

توصيه هايي در زمنيه بهداشت و سلامت مو

1- مصرف ميوه‌ها وسبزيهاي تازه ، ماهي تازه ، جگر و روغنهاي گياهي مانند روغن زيتون ، روغن آفتابگردان و روغن ذرت و کاهش مصرف شيريني ، نوشابه هاي گازدار، قند و شكر به رشد و سلامت موها کمک مي‌کنند.
2-  ماساژ سر نيز در افزايش سرعت جريان خون نقش مهمي دارد به اين صورت که با انگشتان دو دست ، سر را ماساژ داده، بطوري که انگشتان به شکل دوراني حرکت داده شوند. تا زماني که احساس گرما در سر بوجود آيد  و خون بيشتري در زير پوست جريان يابد. اين حرکت را در همه نقاط پوست سر مي توان انجام داد تا به اين ترتيب خون در تمام قسمتهاي سر به جريان بيفتد.
3- ناراحتي هاي عصبي، نگراني، دلواپسي،  اندوه، كم خوابي و يا بدخوابي سلامت موها را به خطر مي اندازد و رشد آنها را متوقف كرده و موها دچار ريزش مي شوند.
4- آرايش هاي مو مانند دم اسبي کردن يا بافتن که مو کشيده مي شود نبايد خيلي محکم مو را کشيد و بست. استفاده از کرمها و يا شامپوهاي نرم کننده مو پس از شامپو زدن، مو را نرمتر کرده و شانه کردن مو را راحت تر مي کند. وقتي که مو خيس است شکننده تر است. نبايد مو  را به شدت خشک کرد و شانه کشيد و همواره بايد از شانه،برس و حوله مخصوص خود استفاده کرد.


از شامپوي مناسب با موي خود جهت شستشوي آن ها استفاده نماييد.
معمولاً 2-3 بار در هفته شست و شوي موها کافي است مگر در موارد ضرورت شغلي و يا وجود بيماري هاي خاص پوستي طبق تجويز پزشک معالج.
توصيه مي‌شود در هر بار شستشوي موها دو دفعه شامپو زده شود و هربار کف شامپو 2-3 دقيقه روي سر باقي بماند.
جهت شستشوي موهاي خشک از شامپوي ملايم استفاده نماييد.
در هنگام شامپو زدن پوست سر را ماساژ دهيد به اين ترتيب جريان خون پوست سر زياد شده، تغذيه و خون رساني سلول هاي پوست و مو بهتر انجام مي‌گيرد.
بطور کلي استفاده از حالت دهنده ها براي موهاي خشک توصيه مي‌شود ولي افرادي که موي چرب دارند بهتر است آن را فقط براي انتهاي موها بکار ببرند.




منبع : عمل بینی

منتو بازدید : 49 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : خاص بودن و جذابیت بدون استفاده از لوازم آرایشی

استفاده از لوازم آرایشی به مرور زمان تاثیر منفی روی لطافت پوست دارد و بهتر است از روشهای خوشگلی بدون استفاده از لوازم آرایشی برای خاص ترشدن  بهره ببرید.  لوازم آرايش از انواع مخلتف مواد شيميايي درست شده اند.

بنابراين وقتي آن ها را روي پوست تان قرار مي دهيد آيا مي دانيد پوست تان را چه زجري مي دهيد؟ بنابراين خانم هايي که آرايش نمي کنند پوست سالم تري دارند، پوست آن ها آزادانه نفس مي کشند و چون آن ها از مصرف اين مواد خودداري مي کنند، از پوست خود بيشتر مراقبت مي کنند. به عنوان مثال هر روز پوست شان را تميز و مرطوب مي کنند و زياد آب مي نوشند.
اگر خيلي اصرار داريد که حتما چيزي روي پوست صورت‌تان استفاده کنيد سعي کنيد کرم ضدآفتابي که ته رنگ مختصري دارد به کار ببريد.  اين نکته را از ياد نبريد که حتي بدون آرايش هم بايد هر روز از ضدآفتاب استفاده کنيد.

اگر قرار است فقط کمي آرايش کنيد سعي کنيد فقط ايرادهاي کلي را برطرف کنيد. لکه‌گيري روي پوست صورت با يک کرم ملايم يا يک نوک انگشت از ماسک صورت روي جاي آبله کوچکي که داريد کافي است.
لوازم آرايش اضافه خود را دور بريزيد. يک ميز آرايش خلوت کمتر شما را براي آرايش کردن تحريک مي‌کند.
اگر قرار باشد فقط دو نوع ماده آرايشي انتخاب کنيد فقط يک پودر يا پن‌کيک ساده و يک مرطوب‌کننده و براق‌کننده لب از مارک‌هاي معتبر را انتخاب کنيد.

همان طور که آن ها آن قدر متکي به نفس هستند که بدون کوچک ترين آرايش به هر جا بروند و هر کاري انجام دهند، همان طور هم آن قدر باهوش هستند که خرج اضافي نکنند. بله از آن جا که لوازم آرايشي مصرف نمي کنند، پولي هم برايش نمي پردازند. طبيعي است است که مي تواند پول زيادي پس انداز کنند.

مهربان بودن راهي براي نزديک شدن به يک فرد است. مردم اغلب زناني را که واقع بين هستند و خود را به جاي افراد مي گذارند، دوست دارند. اين هنري است که همه زن ها از آن بهره نمي برند. اين گونه زن ها معمولا قابل اعتماد و دوست داشتني هستند. شايد به اين دليل که آن ها زمان کمتري صرف خودشيفتگي مي کنند. اين موضوعي است که يک فرد آن را مهم تر از صورت زيباي آرايش شده مي بيند.

منبع : عمل بینی

منتو بازدید : 47 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : طراحی ناخن و پانچ ناخن

 
داشتن ناخن های زیبا برای هر خانمی از اهمیت بالایی برخوردار است و تزیین ناخن ها به روش های مختلفی از جمله کاشت و پانچ ناخن صورت میگیرد. تزئين ناخن‌ها نيز داستان خودش را دارد و بسيار متنوع و پيچيده است از كاشت ناخن، فرنچ و مانيكور پتيكور و پانچ ناخن گرفته تا لاك و استمپ ناخن. اما پانچ ناخن دست و پا نيز روش جديدي است كه امسال مورد توجه قرار گرفته است بدين صورت كه پس از سوراخ كردن ناخن، آويزي را بر روي آنها مي‌گذارند كه بسته به سليقه افراد از يك نگين كوچك تا آويزهايي به شكل قلب، ستاره و... با زنجيرهاي نازك به ناخن متصل مي‌شوند.

خانمها بيشتر از آقايان به ظاهر و زيبايي ناخن‌هاي خود اهميت مي‌دهند و پول و زمان زيادي را صرف نگهداري و زيبا نمودن ناخن‌هايشان مي‌كنندو در بسياري از موارد، ناخن‌ها نشان دهنده عادات شخصي و بهداشتي افرادند.

اما آيا همه آنهايي كه از اين وسايل استفاده مي‌كنند، از خطرات آن باخبرند؟

يک متخصص پوست و مو در خصوص دارا بودن ناخن‌هاى سالم و جذاب مى‌گويد: «شايد مهمترين نكته در خصوص سلامت ناخن زنان خانه‌دار، استفاده نكردن آنها از دستكش حين انجام كارهاى خانه و شست‌وشو باشد.

چون مواد شوينده قوى و كار با اجسام سخت، به راحتى لايه محافظ ناخن را از بين مى‌برند و موجب ترك خوردن آن مى‌شوند، پس بهترست در همه حال، حتى زمان جارو كردن، از يك دستكش محافظ استفاده شود.»

وى ادامه مى‌دهد: سعى كنيد حتماً بعد از كار با مواد كثيف، ناخنهايتان را با برس ويژه تميز كنيد. در ضمن براى جلوگيرى از شكننده شدن ناخن در زمان سوهان كشيدن، هيچگاه ناخنها را در دو جهت سوهان نكشيد. اين متخصص پوست و مو مى‌افزايد: به كودكان خود ياد بدهيد نبايد از ناخن استفاده ابزارى كرد؛ مثلاً خارج كردن منگنه از درون كاغذ صحيح نيست. چون به شدت به بافت ناخن صدمه مى‌زند.»

اين متخصص رعايت رژيم غذايى صحيح را جهت تقويت ناخن‌ها مى‌داند و مي‌گويد: «غذاهاى سرشار از سولفور و سيليكون مثل گل كلم و ماهي، موجب حفظ طراوت ناخن مى‌شود (خصوصاً افرادى كه با ناخن‌هاى خود، بيشتر كار مى‌كنند مثل نوازندگان موسيقى بايد بيشتر از اين رژيم استفاده كنند.) همچنين آب هويج تازه به علت غنى بودن از كلسيم و فسفر سبب استحكام ناخن‌ها مى‌شود، نوشيدن آب ، مايعات و استفاده روزانه از ‌5/2 ميلى‌گرم بيوتين (در تخم مرغ و جگر به وفور يافت مى‌شود) نيز مى‌تواند در شادابي، نرمى و سلامت ناخن مفيد واقع شود.»

دكتر كامران بليغي، متخصص پوست و عضو هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران مي‌گويد: «استفاده از ناخن‌هاي مصنوعي و كاشت ناخن، عوارضي همچون عفونتهاي معمولي و قارچي، درماتيت (اگزماي تماسي) تغيير شكل صفحه ناخن، شكنندگي و حتي از بين رفتن صفحه اصلي ناخن را به دنبال خواهد داشت.

همچنين، كاشت ناخن‌هاي مصنوعي باعث تغيير رنگ ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و خرد شدن ناخن و كنده شدن لبه آزاد ناخن از بستر (ا ُنيكوليز) مي‌شود.»دكتر نيلفروش زاده، متخصص پوست و مو نيز معتقد است: «استفاده طولاني مدت از ناخن‌هاي كاشته شده از آماده مصرف گرفته تا ناخن‌هاي كاشته شده براي استفاده طولاني مدت مي‌تواند باعث واكنش‌هاي دردناك و شديد شامل عفونت پوست اطراف ناخن‌ها و شل شدن ناخن‌ها شود.

منبع : عمل بینی

منتو بازدید : 40 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : موردهای مهم مرتبط به تزریق ژل و بوتاکس

موردهای مهم مربوط به بوتاکس به شما عزیزانی که قصد جراحی زیبایی و به خصوص تزریق ژل و بوتاکس دارید ؛ در مورد انجام این عمل زیبایی آگاهی های لازم را می دهد.

مدت زمان دوام و ماندگاري نتايج تزريق ژل بستگي به نوع ژل استفاده شده، ناحيه درمان شده، و خود بيمار دارد. بطور کلي، هر چه غلظت اين محصولات بيشتر باشد و در لايه هاي عميق تر پوست تزريق شود، دوام و ماندگاري نتايج  افزايش پيدا خواهد کرد. ژل هاي حاوي اسيد هيالورونيک دوام و ماندگاري موقت دارند و به همين خاطر اغلب اولين محصولاتي هستند که قبل از بقيه به بيماران پيشنهاد مي شوند.  تزريق هاي انجام شده در ناحيه لب ها با سرعت بيشتر در مقايسه با مواد تزريق شده به خطوط نازولابيال از بين مي روند. به هر حال برخي از ژل هاي حاوي اسيد هيالورونيک مي توانند دوام و ماندگاري بيشتري داشته باشند، اما معمولاً استفاده آنها محدود به بخشي از نواحي خاص بدن همچون گونه ها است.بهتر است از محصولات مورد تاييد FDA استفاده شود و از محصولات يا مواد با ماندگاري دائمي و يا بسيار طولاني به علت عوارض گرانولوم هاي جسم خارجي دوري نمود. 1x1.trans تزريق ژل و بوتاکس چطور باعث زيبايي مي شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
 عوارض شامل مختصري تورم، قرمزي يا خون مردگي موقت و مور مور شدن بعد از درمان است.

تزريق ژل براي از بيـن بردن خط اخم، صــاف کردن چين هاي عميق دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و حجم دادن به لب است و در حال حاضر بهـترين روش در سراسر دنيا تزريق ژل هاي هيالورونيک است . اين ژل  ها نيـازي به تست حساسيت ندارند و آلرژي ايجاد نمي کننـد. و در زير پوست حرکت و ريزش ندارند .
تزريق چربي ( ليپوترانسفر ) روشي است که در آن سلولهاي چربي نواحـي پهلو و شکم بيمار را به ميزان لازم خارج کرده و پس از جدا سازي سلولهاي زنده چربي، آنها را بعنوان يک فيلر بيـولوژيک، به منظور حجم دادن به ناحيه اي از بـدن يا صـورت، پر کـردن نقـص پوسـتي و اغلب با هدف جوان سازي صورت ، در نواحي مورد نظر تزريق مي کنند . سلولهاي چربي را مي توان با  PRPمخلوط و سپس در محل هـاي مورد نظـر تزريق نمود . با اين عمل ماندگاري نتايج درمان افزايش يافته و نتـايج حاصله زيباتر و ماندگارتر مي شود .

Prp روشي جديد و ماندگار
prp نيز يکي از پر مخاطب ترين خدمات پزشکي در زمينه زيبايي مي باشد که يک فرآورده خوني به معناي پلاسماي غني از پلاکت مي باشد که طي يک فرآيند جدا سازي از خون تازه و لخته نشده خود شخص به دست مي آيد. پلاکتها نقش برجسته اي در فعال سازي فرآيند ها و توليد فاکتور هاي رشد و پروتئين هاي خاص دارند  که نتايج چشمگيري را به دنبال دارد مثل کاهش چين و چروک هاي صورت ، کاهش پف و تيرگي زير چشم و کاهش ريزش مو و تقويت موهاي نازک و شکننده و …. به خاطر اينکه ژل هاي ترکيبي توسط بدن جذب نمي شوند، مي توانند دوام و ماندگاري طولاني تر در مقايسه با ساير ژل ها داشته باشند. اين ژل ها مي توانند يک انتخاب مناسب براي بيماران باشند، اما بايد همواره براي سازگاري با نتايج درمان براي چند سال آمادگي داشت. براي اين کار لازم است از خدمات يک فرد متخصص و با تجربه درحوزه درمان هاي زيبايي استفاده شود.

 

منبع : عمل بینی

منتو بازدید : 39 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : روشهای افزایش طراوت مو

موها از مهمترین عواملی است که در خاص بودن هر فرد بسیار تاثیر گذار است و برای داشتن چهره بسیار خاص ابتدا باید موهایی سالم و بسیار زیبا داشته باشیم راهکارهای افزایش نرمی مو در این زمینه به شما کمک میکند.

اگر دوست دارید هنگامی که مقابل آینه ایستاده اید و به شانه کردن موهای خود مشغول هستید، از برق و زیبایی موهایتان به وجد بیایید؛ رعایت نکاتی را که می تواند کمک بسیاری به این امر بکند در برنامه زندگی خود قرار دهید.
در این جا به برخی نکات اشاره می کنیم:

دوری از سشوار قوی: بیشتر افراد به دنبال سشوار‌های قوی هستند تا به سرعت موهایشان را خشک کنند تا وقت گرانبهایشان گرفته نشود اما تحقیقات نشان داده برای استفاده از سشوار‌های ضعیف و قوی باید زمان یکسانی صرف کرد.

از سشواری استفاده کنید که حرارت و صدای کمتری داشته باشد تا موهایتان صدمه نبیند.

از برس هایی استفاده کنید که نرم و انعطاف پذیر باشد.

ماهی و آجیل بخورید: موادغذایی که برای بدن مفیدند می‌توانند به تندرستی موها کمک زیادی کنند. پروتئین و امگا ۳ موجود در ماهی سالمون و آجیل نقش زیادی در سلامت و شادابی موها دارند. سبزی‌های برگ‌سبز، لوبیا و کلم نیز برای موها مفیدند. استفاده از رژیم غذایی غیراصولی باعث کاهش مواد معدنی بدن از قبیل روی، بیوتین، پروتئین و ریزش مو می‌شود.

انتخاب یک شامپوی مناسب مهم ترین راه برای حفظ سلامت موی سر است.


تقویت مو با سیلیکون: بهترین روش برای درمان ریزش مو استفاده از نرم‌کننده‌هایی است که حاوی سیلیکون – dimethicone یا cyclomethicone – هستند.

از رنگ مو کمتر استفاده کنید
در صورت استفاده، مو را مرتب تقویت کنید.

از قرار گرفتن در نور شدید خورشید برای مدت زمان طولانی پرهیز کنید
این کار می تواند بر ساختمان پروتئینی مو اثر بگذارد و آن را شکننده کند.

شانه زدن عامل ریزش مو نیست: دانشمندان اعلام کرده‌اند شانه کردن مو علت ریزش مو نیست. متخصصان معتقدند روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی مردم به‌طور طبیعی می‌ریزد. آنها توصیه می‌کنند موهای خیس را شانه نزنید و از شانه‌هایی استفاده کنید که سوزن‌هایشان به موها آسیب نزنند.

منبع : کاشت مو

منتو بازدید : 46 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : نکات کلیدی و اساسی تزریق ژل

معرفی موارد کلیدی و اساسی پروتز لب به شما در مورد پروتز لب و عمل جراحی برجسته کردن لب ها کمک میکند.

افراد بزرگسال تقريباً در هر سني مي توانند نامزدهاي مناسب براي عمل جراحي زيبايي بزرگ کردن لب باشند. بيماراني که بطور طبيعي لب هاي نازک دارند يا در سني قرار دارند که اندازه لب در آن کوچک مي شود مي توانند با استفاده از اين عمل جراحي به نتايج استثنايي دست پيدا کنند. تمام افرادي که عمل جراحي بزرگ کردن لب را انجام مي دهند بايد از نظر بدني سالم باشند و انتظارات معقول درباره نتايج حاصل از اين روش درماني داشته باشند. در اغلب مواقع جراح زيبايي به شما عکس هاي بيماران سابق خود قبل و بعد از عمل جراحي لب را نشان مي دهد تا به اين ترتيب شما بتوانيد درک مناسبي از نتايج حاصل از عمل جراحي بزرگ کردن لب با استفاده از پر کننده هاي تزريقي، انتقال چربي، و پروتز لب داشته باشيد.

ملاحظات درماني
به خاطر اينکه در اين حوزه احتمال واکنش آلرژيک به مواد استفاده شده براي پروتز لب وجود دارد، افراد متقاضي انجام عمل جراحي لب بايد گزارش کاملي درباره موارد آلرژي قبلي خود در اختيار جراح قرار دهند. کساني که به دنبال پروتز لب و بزرگ کردن لب خود هستند همچنين بايد درباره وجود هر نوع مشکل تنفسي که مي تواند بطور بالقوه هنگام استفاده از مواد بي حسي ايجاد مشکل کند، با دکتر خود صحبت کنند.
در اين رابطه مجموعه متنوعي از پر کننده هاي پوستي و پروتز لب براي انجام عمل جراحي بزرگ کردن لب وجود دارند و همه اين انتخاب ها براي استفاده براي همه افراد متقاضي اين عمل جراحي مناسب نيستند. به منظور اطمينان از دستيابي به بهترين نتايج پس از عمل جراحي زيبايي لب، مطمئن شويد جراحي را براي اين کار انتخاب کرده ايد که اطمينان کامل به وي داريد. جراح شما بايد فقط از محصولات پروتز لب تاييد شده توسط FDA استفاده کند و مي بايست مراقبت کافي را براي انتخاب روش درماني ايده آل جهت دستيابي به ظاهر مورد نظر شما را داشته باشد.
هنگامي که از پر کننده هاي موقت (تزريق ژل به لب، تزريق چربي به لب و …) براي بزرگ کردن لب هاي نازک استفاده مي شود، مدت زماني که اين مواد در حالت معمول دوام دارند بستگي به سرعت بدن شما براي تجزيه عناصر پر کننده، استفاده شده در لب دارد. در اين رابطه جراح مي تواند به شما يک برآورد کلي از مدت زمان دوام هر محصول ارائه کند و به اين ترتيب به شما کمک مي کند درباره فرآيند درماني مطلوب خود تصميم گيري نماييد.


ميزان پايداري نتايج
ميزان نتايج حاصل از عمل حجيم کردن لب به روش درماني انتخابي و واکنش بيمار به درمان بستگي دارد.

•    تزريق چربي معمولاً بايد چند بار انجام شود، اما نتيجه آن برجسته شدن دائمي لب است.

•    نتايج حاصل از تزريق ژل يا پرکننده به نوع ماده پرکننده استفاده شده بستگي دارد. ماندگاري اثر بعضي ژل‌ها ? تا ? ماه است، حال آن که نتايج باقي ژل‌ها تقريباً يک سال باقي مي‌ماند.

•    پروتز لب، پيوند پوست، بالا بردن يا ليفت لب و بهبود رنگ لب همگي نتايجي دائمي به دست مي‌دهند.
هزينه‌ و قيمت

هزينه حجيم و برجسته کردن لب با توجه به تکنيک‌هاي مورد استفاده متغير است، جهت اطلاع از هزينه‌هاي عمل برجسته سازي لب و اطلاعات بيشتر در زمينه بزرگ کردن لب لطفاً با مشاورين کلينيک سيب سرخ تماس بگيريد.

منبع :عمل بینی

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 871
  • بازدید کلی : 9,744