loading...
کاشت مو ، عمل بینی ، زیبایی
منتو بازدید : 35 یکشنبه 03 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : چه فایده های تزریق ژل در خوشگلی صورت دارد؟

تزریق ژل باعث از بین رفتن چین و چروک‌های بین ابرو یا پیشانی میشود بوتاکس با فلج عضلات زیرپوستی برای صاف کردن چین و چروک‌های صورت و ایجاد ظاهری جوان‌ تر در افراد به کار می‌رود؛ مانند چین و چروک‌های ناشی از اخم کردن که در بین ابرو ها یا روی پیشانی ایجاد می‌شوند و چروک‌های اطراف چشم و دهان که در موقع خندیدن ظاهر می‌شوند.

بوتاکس در برخی موارد برای کاهش میزان تعریق در کف دست‌ ها یا زیر بغل نیز استفاده می‌شود. 

 بوتاکس در درمان لوچی، بلفارواسپاسم، میگرن مزمن و دیستونی نیز کاربرد دارد. محل تزریق بوتاکس برای درمان میگرن در نواحی مختلف پوست سر می‌باشد و معمولاً بر اساس منطقه‌ ای از سر که بیشترین احساس درد را دارد انجام می‌شود. این در حالی است که در تزریق بوتاکس به منظور زیبایی نواحی پیشانی و اطراف چشم مورد تزریق قرار می‌گیرند.

 

 مواردی که قبل از تزریق بوتاکس باید به آن توجه کرد:

کلفتی پوست، میزان آفتاب‌سوختگی آن و عمق چین و چروک‌ها از مواردی هستند که باید قبل از تزریق بوتاکس مورد توجه قرار بگیرند اما این بررسی هشدار داده که بسیاری از کلینیک‌ها، منافع اقتصادی را به ملاحظات پزشکی ترجیح می‌دهند.

 

 مکانیسم اثر بوتاکس:

بوتاکس پس از تزریق، جذب عضله می‌شود و در انتهای اعصابی که فرمان انقباض را به عضلات می‌ رسانند مستقر می‌شود. در این محل بوتاکس از آزاد شدن یک واسطه شیمیایی به نام استیل کولین- که مسئول انقباض عضلانی است- جلوگیری می‌کند، در نتیجه دستور انقباض به عضله نمی‌رسد و در حقیقت نوعی فلج عضلانی موقت ایجاد می‌شود که مدت اثر بوتاکس ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد. توکسین بوتولیسم از ۲ زیر واحد تشکیل شده است. زیر واحد کوچکتر با اثر بر پروتئین‌های SNARE که در اگزوسیتوز نقش دارند مانع از آزاد سازی استیل کولین می‌شوند.

منبع : عمل بینی

منتو بازدید : 58 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان : چه راه حل هایی برای پر پشت کردن مو و لطافت موها هست؟

امروزه یکی از معضلاتی که گریبان گیره بیشتر افراد جامعه شده است پرپشت کردن مو می باشد.

 بسیاری از مراجعه کنندگان و بیمارانی که به مراکز کاشت مو و ترمیم مو مراجعه میکنند بخشی از پرسشهایشان در مورد راهکارهای پر پشت کردن مو و لطافت مو است باید به این نکات توجه کرد.

 که عوامل و راههای پر پشت کردن مو جدای از صورت بدی که در جامعه پیدا کرده و مردم از آنها به خوبی یاد نمیکنند در بیشتر موارد میشود کنار درمان های مختلف دارویی ، پیوند مو ، کاشت مو ، ترمیم مو و ... استفاده کرد و حتی گاهی به جای یک درمان با هزینه ی هنگفت و نا موفق میتوان از این راه ها بعنوان بهترین جایگزین استفاده کرد.

روانشناسان معتقداند که استفاده درست و منطقی از عوامل و راههای پر پشت کردن مو نه تنها به روحیه فرد اسیب نمیزند بلکه بسیار بسیار موثر و مفید می باشد.

 

پنج عوامل و مواد پرپشت کننده مو که رایج هستند عبارت است از:

1-بهترین راه برای پر پشت کردن طاسی ، پودر پرپشت کننده می باشد که این پودر ها متشکل از رشته های نازک از کراتین های گیاهی و سلولز هستند( که ماهیت آن و بار الکتریکی ان + میباشد) این رشته ها پس از پاشیده شدن روی موها (که ماهیت و بار الکتریکی مو – است) لا به لای ان به موها چسبیده به طوری که اگر کسی مستقیم به پوست سر فرد نگاه کند متوجه پودر پر پشت کننده نمیشود.

 

مارک های مختلف پودر پر پشت کننده مو:

Toppik تاپیک - Perfect پرفکت – Hi Hair های هیر و ...

2-کرم های پر پشت کننده مو که تشابه ظاهری و کارایی به کرم پودر های ارایشی دارند خیلی موثر هستند نکته قابل توجه ای که در این کرم پودرهای پر پشت کننده مو وجود دارد این است که در مقابل اب مقاوم هستند و اثرشان دیر از بین میرود.

3-یکی دیگر از راههای پر پشت کردن مو استفاده از لوسیون پر پشت کننده مو است که بیشتر برای افرادی که دچار طاسی کم هستند توصیه میشود.

4-اسپری های ساده پر پشت کننده مو که بیشتر برای انجام کارهای فوری بخصوص مهمانی ها و مجالس مختلف هستند از دیگر موارد پر پشت کننده مو می باشد.

5- متخصصین و کارشناسان مراکز پیوند مو بهترین و ایده ال ترین راه برای بیماران الوپ سی را قلم پر پشت کننده مو میدانند.

 منبع : کاشت مو

منتو بازدید : 53 پنجشنبه 31 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : نرمی و شادابی پوست با انواع متنوع ماسک های زیبایی

استفاده از ماسک های زیبایی مختلف تاثیر بسیاری در حفظ نرمی ،شادابی و زیبایی پوست صورت دارد. طراوت و نرمی پوست با انواع گوناگون ماسک های زیبایی افزایش می یابد. در زیر به چند ماسک زیبایی مفید اشاره کرده ایم:

ماسک سيب يک سيب را پوست بکنيد و آن را نصف کنيد و يک نيمه آن را خرد کنيد و با يک قاشق غذاخوري عسل مخلوط نماييد و خوب هم بزنيد. سپس آن را بر روي صورت و گردن بماليد، آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهيد. ماساژ را از پايين گردن شروع کنيد و به طرف بالا بياييد. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهيد. آنگاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامي بزنيد تا جريان خون پوست بيشتر شود. حال کمي صبر کنيد تا ماسک خشک شود و پس از بيست دقيقه آن را بشوييد.اين ماسک باعث جلوگيري و درمان چروک صورت و سبب طراوت و تقويت پوست مي شود.

ماسک آلوي قرمز هفت يا هشت عدد آلوي قرمز تهيه کنيد و هسته هاي آنها را خارج کنيد. سپس آنها را با افزودن ده قطره روغن بادام کاملاً با يکديگر مخلوط کنيد تا به صورت يک ماده خميري درآيد. آنگاه اين مخلوط را به مدت بيست دقيقه روي صورت خود قرار دهيد و سپس با آب بشوييد. اين ماسک به ويژه در کساني که منافذ پوستي آنها مثلاً در پوست بيني، باز و زشت منظره شده مؤثر است و پوست را زيبا مي کند.استفاده از اين ماسک را به افرادي که پوست چرب دارند توصيه مي کنيم.

ماسک خيار يک يا دو خيار را رنده کنيد و به صورت ماسک بر روي پوست صورت خود قرار دهيد و بيست دقيقه بعد آن را با آب يا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک نماييد.ماسک خيار تأثير زيادي در ايجاد طراوت و شادابي و لطافت پوست دارد.

ماسک زرده تخم مرغ به کساني که پوست خشک دارند توصيه مي شود که از اين ماسک استفاده کنند تا پوستشان نرم و لطيف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربي و کلسترول است و چربي پوست را تأمين مي کند. براي تهيه ماسک زرده تخم مرغ کافي است يک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سيب و چند قطره روغن بادام يا زيتون يا آفتابگردان مخلوط کنيد و به مدت بيست دقيقه روي پوست قرار دهيد. سپس آن را به وسيله ي آب يا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنيد.


ماسک آناناس جهت جوانسازي پوست

آناناس تازه                                      دو تا سه برش

روغن زيتون فوق بکر                           3 قاشق غذاخوري

عسل                                           يک قاشق غذاخوري

مواد فوق را بخوبي با هم مخلوط نموده تا مايع نرم ويکدستي حاصل شود.سپس آن را به آرامي باکمک انگشتان خود روي پوست تميز شسته شده و گردن خود بماليد. اکنون به آرامي دراز کشيده و بمدت 15 دقيقه اجازه دهيد تا ماسک اثر خود را بر روي پوست بگذارد.

سپس صورت خود را به آرامي با آب ولرم شسته و در صورت دلخواه با يک نرم کننده مرطوب به آرامي پوست خود را ماساژ دهيد.

ماسک جهت رفع چين و چروک

ماسک آناناسي که از مخلوط آب آناناس و دو قاشق غذاخوري پودر بادام شيرين تهيه شده باشد، سبب پاکسازي پوست صورت، رفع چين و چروک و شفافيت پوست مي‌‌شود. براي تاثيرگذاري اين ماسک بر روي پوست کافي است بگذاريد ماسک فوق به مدت 15دقيقه بر روي پوست مانده و سپس با آب ولرم آن را شستشو دهيد. اگر آب آناناس را به مدت 10 دقيقه بر روي پوست ماساژ دهيد سبب تقويت عضلات پوست صورت و رفع خستگي آن مي‌‌شود.

منبع :عمل بینی

منتو بازدید : 71 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : راهکاراها و فایده های استفاده از لوسیون و کرم بدن

استفاده از لوسیون و یا کرم بدن تاثیراثرات بسیاری در حفظ لطافت و زیبایی پوست بدن دارد در زیر به فایده های استفاده از لوسیون و کرم بدن می پردازیم:
لغت “butter” به کره ها يا روغن هاي جامد گفته مي شه، ;body butter ها از ترکيب روغن هاي گياهي پايه و روغن هاي جامد يا کره هاي گياهي (مانند کره کاکائو و …) تشکيل شدند. کره بدن آب ندارد و به اين دليله که نسبت به لوسيون ها و کرم ها بافت غليظ تري دارد و زمان بيشتري مي بره تا جذب پوست شود. Body Butter ممکنه، بر اساس نوع روغني که داره و نوع پوست مصرف کننده، يک لايه کمي روغني، از چند دقيقه تا چند ساعت روي پوست باقي بگذارد.
تمام کرم ها يا لوسيون هاي بدن طبيعي، از روغن ها، آب (يا عصاره ها و محلول هاي گياهي حاوي آب) و يک موم يا يک غليظ کننده (مانند صمغ زنتان) يا انواع مواد امولسيون کننده (مانند براکس) ساخته شدند.

لوسيون ها و کرم ها، نسبت به کره بدن بافت سبک تر و رقيق تري دارند و راحت تر پخش و جذب پوست مي شوند. لوسيون ها از کرم ها رقيق تر هستند، چون نسبت به کرم ها درصد بيشتري آب دارند.

اگر شما از آن دسته افرادي هستيد که پوست کف پاهايتان به دليل خشکي زياد ترک مي‌خورد، استفاده از لوسيون بدن مي‌تواند به شما کمک بسياري کند. لوسيون‌هاي بدن در جدا کردن سلول‌هاي مرده کف پا نقش به‌سزايي دارد. البته در شرايطي که پينه‌هاي کف پاهايتان قرمز، ملتهب و دردناک است، بايد با پزشک‌تان مشورت کنيد.

استفاده از لوسيون‌هاي بدن حس خوبي را به افراد منتقل مي‌کند. در ضمن رايحه و بوي خوش آن فراموش نشدني است. شما مي‌توانيد رايحه لوسيون‌هاي بدن را با توجه به نوع پوست و علائق خود و با در نظر گرفتن خواص ترکيبات موجود درآن انتخاب کنيد.

حتي اگر پوست شما در بهترين حالت سلامتي و شادابي باشد و به هيچ‌گونه مرطوب‌کننده‌اي احتياج نداشته باشد، استفاده از لوسيون‌ بدن به پوست‌تان آرامش مي‌دهد. اگر لوسيون را همراه ماساژ بدن استفاده کنيد تاثير آن چند برابر مي‌شود.

منبع : عمل بینی

منتو بازدید : 87 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : نکته ای درباره جراحی زیبایی بینی

پیش از انجام هر گونه جراحی زیبایی بهتراست با آگاهی و دانش لازم درباره هر جراحی زیبایی به آن پرداخت، در این مطلب شما را با نکاتی درباره عمل زیبایی بینی آشنا میکنیم.

بيني از سه لايه اصلي تشکيل شده است:

1) لايه پوشاننده خارجي که از پوست و لايه عضلاني ظريف چسبيده به سطح زيرين آن تشکيل شده است.
2) اسکلت استخواني غضروفي
3) لايه پوشاننده داخلي که بيشتر از مخاط و مختصري هم از پوست تشکيل شده است.

ساختار بيني هاي استخواني
يک سوم بالايي پل بيني از استخوان و دو سوم پاييني آن از غضروف تشکيل مي‌شود. اگرچه گاهي برآمدگي و قوز بيني تنها محدود به يکي از دو بخش استخواني و يا غضروفي مي‌شود، اما اکثراً از اضافي استخوان و غضروف، هر دو، شکل مي‌گيرد. معمولاً بخش عمده‌ي برآمدگي استخوان بيني در قسمتي از بيني به نام طاق غضروفي، شامل غضروف‌هاي کناري فوقاني و تيغه مياني بيني، قرار دارد. از آن‌جايي که غضروف‌هاي کناري فوقاني و تيغه مياني بيني به يکديگر متصل هستند، آسيب ديدن هر يک از اين دو معمولاً بر آن ديگري نيز تأثير خواهد گذاشت.

ارزيابي و درمان
در ارزيابي پيش از عمل جراحي، سوابق کامل پزشکي بيمار، شامل معاينه‌ي مجراهاي عبور هوا و انسدادها، بررسي مي‌شود. اگر بيمار پيش از اين جراحي بيني انجام داده يا ضربه‌اي به بيني‌اش وارد شده باشد، در اين ارزيابي شرايط خاص مربوطه مدّ نظر قرار خواهد گرفت. در صورت صدمه ديدن در تصادف، داشتن عکس‌هايي از زمان قبل از حادثه در تعيين روند درمان مفيد خواهد بود. استخوان‌هاي بيني از نظر اندازه، شکل، ضخامت و تقارن بررسي خواهند شد. ترکيب و ساختار بيني استخواني (نسبت استخوان به غضروف) معين مي‌گردد، و ضمناً در معاينه‌ي داخل بيني مشخص خواهد شد که آيا انحراف تيغه يا ديگر نابه‌هنجاري‌ها بر مجراهاي بيني اثر مي‌گذارند يا خير. به کيفيت و ضخامت پوست روي بيني نيز توجه خواهد شد تا شناخت کافي در مورد چگونگي پوشش داده شدن بيني پس از بر طرف شدن يا کوچک شدن برآمدگي بيني استخواني توسط بافت نرم و پوست روي بيني به دست آيد.
اسکلت بيني خود از دو جزء استخوان و غضروف تشکيل شده است بطوريکه يک سوم بالايي بيني استخواني و دو سوم مياني و پاييني غضروفي ميباشند. علت بزرگي يا زيبا نبودن بيني را هم مي توان به دو دسته تقسيم کرد: يکي آنکه اسکلت يا غضروف بيني بزرگ يا ناهماهنگ است و ديگر آنکه پوست بيني کلفت و نافرم است. به دسته اول بيني استخواني و به دسته دوم بيني گوشتي گفته ميشود.

برخي افراد فکر مي کنند که ظاهر بيني شان از روبرو و يا شايد حتي از کنار، خوب به نظر مي رسد؛ اما چيزي که از آن ناراضي هستند، ضخامت بيني شان است و به همين دليل تمايل به باريک کردن آن دارند.

چنانچه بيني پهني داريد، عوامل زيادي وجود دارند که تعيين مي کنند چه نتايجي از عمل رينوپلاستي مي توانيد انتظار داشته باشيد.

اگر پوست اطراف بيني تان خيلي ضخيم است، جراح مي تواند شکل بيني را تغيير دهد و يا شايد ممکن است بتواند آن را کمي باريک تر کند، اما به دليل ضخامت پوست آن، ممکن است به اندازه ي دلخواه نتوان بيني را باريک کرد.

به هر حال اگر بيني شما به دليل ساختار استخواني  آن پهن است، معمولا توسط عمل جراحي بيني مي توان پهناي بيني را به طور قابل ملاحظه اي کاهش داد.

منبع : عمل بینی

منتو بازدید : 79 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان :تهیه باکیفیت ترین برس مو

انتخاب خوب ترین برس مو تاثیر زیادی در حفظ نرمی ، شادابی و زیبایی موها دارد پس باید در تهیه برس برس مناسب موهایتان دقت به خرج دهید. بُرس زدن مو يکي از معمولي‌ترين و ابتدائي‌ترين کارهايي است که توسط افراد انجام مي شود، اما آيا تا به حال به اين مسئله فکر کرده ايد که ممکن است سفارش نامناسب بُرسي که به کار مي‌بريد، باعث ايجاد مو خوره، ريزش مو و مشکلات ديگرتان شده باشد؟ آيا بُرس سرتان را با دقت و آگاهي انتخاب کرده‌ايد يا مي‌دانيد که چه نوع بُرسي براي موهايتان مناسب‌تر است؟

انواع و اقسام بُرس ها
برس تونلي: اين برس را به خاطر مجراهاي باز‌ ‌و V شکل آن تونلي مي‌نامند. اين مجراهاي باز به جريان هوا اجازه عبور مي‌دهد.

در نتيجه هواي گرم سشوار در لابه‌لاي مو به گردش در آمده و خود را به ريشه مو مي رساند و باعث افزايش سرعت در امر خشک شدن مو و انبوه به نظر آمدن آن مي‌شود. اين برس به خاطر فاصله زياد سوزن‌هايش براي گره گشائي از مو نيز انتخاب مناسبي است.

برس کوسن دار: ‌اين برس داراي يک پايه کوسن دار پلاستيکي است که سوزن‌هاي برس روي آن سوار شده است. عموما به پايه اين نوع برس ها کمي انحنا داده مي‌شود. از اين برس براي صاف و هموار کردن موها (بدون حجم دادن) استفاده مي‌شود. در صورت استفاده از سوزن‌هاي فلزي بهتر است نوک سوزن‌ها، به توپي‌هاي پلاستيکي ختم شوند‌ تا موجب خراش پوست سر و شکستگي مو نشوند.

برس‌هاي حرارتي: چنين برس‌هايي براي سشوار کشيدن ايده‌آل است چرا که گرم شدن سطح برس مي‌تواند تکميل‌کننده گرماي سشوار باشد. حالت گرد برس نيز باعث مي‌شود موها بهتر حالت بگيرد. با برس گرد حرارتي کوچک مي‌توانيد فرهايي را در موها ايجاد کنيد. هرقدر برس حرارتي شما بزرگ‌تر باشد بهتر مي‌توانيد با آن موها را صاف کنيد.

شانه دندانه پهن: وقتي مو خيس است، هم ضعيف‌تر است و هم راحت‌تر مي‌شکند، به همين دليل بايد کمترين فشار را به آنها بياوريد. توصيه ما اين است که بعد از حمام، وقتي موها خيس است يا آنها را شانه نکنيد يا با استفاده از يک شانه دندانه پهن آنها را مرتب کنيد.

برس تونل دار: برس‌هاي مربعي شکل که در آنها سوراخي وجود دارد، وقتي براي خشک کردن به کار روند مي‌توانند حسابي به موها حجم دهند زيرا هوا مي‌تواند به‌راحتي زير موها به چرخش دربيايد و تماس بيشتري با موها داشته ‌باشد و آنها را هم زودتر خشک کند و هم پف دهد.

برس پدالي: اين برس تا حدودي شبيه برس کوسن دار است. وجه تمايز آن در نوع کوسن، اندازه و شکل آن است و نسبت به برس کوسن دار، بزرگ‌تر و پهن تر است. مورد استفاده آن بيشتر موهاي بلند و انبوه است، اما اندازه هاي کوچکتر آن براي موي کوتاه و متوسط هم مي تواند به کار برده شود.

برس‌هاي پهن: شکل اين برس‌ها مهم نيست، بيظي و يا مستطيل تفاوتي ندارد. در رابطه با اندازه، هرچه موهايتان بلندتر باشند، بايد از برس بزرگتري استفاده کنيد اما خيلي هم اهميتي ندارد. برس‌هاي بزرگتر، ناحيه‌ي بيشتري را تحت پوشش خود قرار مي‌دهند، و براي همين براي دخترهاي تنبل ايده‌ي خوبي است. اگر برس گرد نداريد، برس‌هاي پهن براي سشوار خانگي خوب هستند. مازا مي‌گويد که اگر روي بدنه برس‌ها سوراخ وجود داشته باشد و يا ابري باشند، بهتر است.

منبع : کاشت مو

منتو بازدید : 112 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : رازهای رسیدن به پوست شاداب و فوق العاده

عادات و رفتارهای ما در زندگی اثرات مستقیمی در خوشگلی و لطیف بودن پوست ما دارند و رمزهای رسیدن به پوست اطیف و زیبا این نکته ها رابرای شما بیان میکند.
نداشتن تعادل در زندگي شما بر چهره و پوستتان نمايان مي شود.

 مثلا اگر رژيم غذايي نامناسبي داشته باشيد و يا از فست فودها و رژيم غذايي فاقد ميوه و سبزيجات استفاده کنيد، پوست ناسالم و بدي خواهيد داشت. افسردگي، اضطراب و استرس موجب ايجاد تغييراتي در پوست شما و خصوصا در پوست صورت مي شوند. برخي اوقات اين عوامل لک ها و چروک هاي ناخواسته اي در صورت شما ايجاد مي کنند.
نور آفتاب، و آب و هواي سرد و خشک يا وزش باد، رطوبت طبيعي و گردش خون طبيعي پوست را از بين مي برد و منجر به پيري زودرس پوست مي شود. سيگار، مصرف الکل و فقدان خواب کافي همگي بر روي پوست شما تاثير مي گذارند.

نگاه دقيقي به شيوه ي زندگي خود بياندازيد تا ببينيد با پوست خود چه کرده ايد. در اين صورت مي توانيد تغييرات مناسبي در شيوه*ي زندگي خود ايجاد کنيد تا از پوست خود محافظت کرده و آن را دوباره جوان کنيد.
به خوبي دست‌ها را بشوييد و بعد آنها را با حوله تميز خشک کنيد.

هنگام دوش گرفتن و حمام نيز از آب ولرم استفاده کنيد. بدن خود را با شامپوي مخصوص بدن و يا صابون ملايم بشوييد.

پشت بازوها و پشت گوش‌ها را نيز به خوبي بشوييد. صورت شما به توجه نياز دارد؛ خصوصاً زماني که پوست صورت‌تان بيشتر چرب شده باشد.

روزانه يک يا دو بار صورت‌تان را با آب ولرم و يک تميز کننده ملايم بشوييد.

اگر :پوسته مي‌شود و خارش دارد، از لوسيون يا کرم مرطوب کننده استفاده کنيد. موقع خريد مرطوب‌کننده حتماً به ياد داشته باشيد که عطر و رنگ زيادي نداشته باشد. اگر نگران جوش‌هاي خود هستيد و نمي‌خواهيد با استفاده از کرم مرطوب کننده جوش‌هاي روي صورت‌تان زياد شوند، بهتر است مرطوب‌کننده‌هايي با پايه آب مصرف کنيد. اگر زياد جوش مي‌زنيد، بهترين راه رهايي، تميز کردن و تميز نگاه داشتن پوست است.

اگر پوست خود را به نرمي‌تميز و از انگشتان خود براي اين کار استفاده کنيد، ميزان آسيب‌هاي پوستي به حداقل مي‌رسد.

گاهي اوقات وقتي که صابون يا شامپوي خود را تغيير مي‌دهيد، پوست‌تان دچار سوزش مي‌شود. اگر صابون يا شامپوي جديد تند است يا اينکه احساس خارش، حرارت، خشکي و يا سوختگي پوست مي‌کنيد، استفاده از آن را متوقف کنيد.
 
در چين باستان ملکه ها براي زيبايي پوست و محافظت از آن رموز خاصي داشتند که به شاهزاده هاي پس از خود منتقل مي کردند. برخي از اين رازها شامل رژيمهاي غذايي به خصوصي بودند. برخي از اين غذاها غذاهاي خارجي گران قيمت بودند و برخي از آنها غذاهايي بودند که امروزه نيز به راحتي در دسترس هستند.

اين رژيمهاي زيبايي باستاني غذاهايي هستند که به سلامت پوست کمک مي کنند مانند آلبالو، گيلاس، سوياي سياه، گردو، عناب و برخي خوراکي هاي مشابه. همچنين مرکبات هم به عنوان خوراکي هاي التيام بخش که حاوي مقادير زيادي آنتي اکسيدان هستند به سلامت پوست شما کمک مي کنند.

منبع: عمل بینی

منتو بازدید : 97 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : مدل های تزریق ژل و برجسته کردن لب

پروتز لب یکی از عمل های جراحی زیبایی شایع به شمار می رود.
شايع ترين قسمت هايي که تحت برجسته کردن قرار مي گيرد قسمت ورميلون لب، يعني قسمت مرزي بين حواشي لب ها و قسمت قرمز لب هاست. اين کار سبب مي شود تا قسمت خارجي لب ها بيشتر نمايان شود. کناره های لب ها نيز مي تواند تحت پرکردن قرارگيرد.

 گوشه هاي لب به مرور زمان و در اثر سن و نيروي جاذبه به سمت پايين جابه جا مي شوند که با تزريق مي توان آنها را به حالت اوليه برگرداند. مي توان دو خط برجسته مابين سوراخ بيني و لب فوقاني را نيز که به مرور زمان برجستگي خود را از دست مي دهند، مجددا با تزريق به حالت جوان برگرداند بنابراين تمامي قسمت هاي لب امکان برجسته سازي و برگرداندن به حالت جواني را دارند.
متخصصان زيبايي، لب هاي توپر همراه با کناره هاي برجسته و واضح را از معيارهاي زيبايي لب مي دانند.

روش تزريق اين مواد چگونه است؟
در صورت استفاده از هيالورونيک اسيد جهت برجسته سازي لب، پس از ضدعفوني کردن لب ها و اطراف آنها به صورت دقيق، با استفاده از سوزن هاي بسيار ظريف، اين مواد در زير مخاط و پوست و بالاي عضله لب تزريق مي گردد.

از نسوج مختلفي از خود بدن شخص نيز جهت پر کردن لب ها مي توان استفاده کرد، از جمله ساختارهاي تاندوني نظير بعضي از تاندون هاي اندام فوقاني و بعضي از ساختارهاي فاشيايي بدن.


روش جراحي ديگري نيز وجود دارد که طي آن جراح، قسمت هاي کوچکي از پوست نزديک لب ها يا داخل دهان را برش داده، خارج کرده و آن را به حجم داخل لب ها اضافه مي کند، اما اين تکنيک به لب ها زياد حجم نمي دهد، بلکه بيشتر لب ها را مقداري به سمت بيرون برجسته مي کند.

پس از تزريق، بيمار بايد چه اقداماتي را انجام دهد؟
ورم لب پس از تزريق را مي توان با کمپرس سرد مثل کيسه يخ کاهش داد.

مي توان از کرم مرطوب کننده براي جلوگيري از خشکي لب بعد از تزريق استفاده کرد.

طي چند ساعت اول پس از عمل، بيمار بايد از استفاده از مواد آرايشي لب ها پرهيز کرده و حداقل به مدت 48 ساعت از انجام ورزش سنگين و قرار گرفتن در معرض نور شديد خورشيد خودداري کند.

اگر لب در قسمت محدودي بيش از حد برجسته شود، توسط پزشک جراح پلاستيک، آن قسمت ماساژ داده مي شود تا يکنواختي لازم در لب به دست آيد.

منبع : کاشت مو

منتو بازدید : 125 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : نکته های طلایی درارتباط با کاشت ناخن

پوسته هاي کنار ناخن، در اثر ترک خوردن پوست ايجاد مي شوند . براي برطر ف کردن اين حالت کافي است دست را روزانه چند نوبت با کرم هاي آب رسان و مرطوب کننده چرب کنيد. حواس تان باشد اطراف ناخن را هم حتما چرب کنيد. وازلين و گليسيرين جزء موادي هستند که براي چرب کردن دست توصيه مي شوند. همچنين براي شستن دست هاي تان مي توانيد از شوينده هاي غير صابوني با PH پايين استفاده کنيد چون کمتر پوست را خشک مي کنند.

رنگ پريدگي شديد ناخن، از فقر آهن يا آنميا ناشي مي شود. بيماري هاي پوستي مانند لينکن پلان هم از جمله مواردي است که در ناخن علائمي را نشان مي دهد. علاوه بر اينها بيماري هاي کليوي و کبدي هم مي توانند رنگ و شکل ناخن را تغيير دهند. اگر ناخن سياه شد، نبايد نسبت به آن بي تفاوت بود و بايد فورا به پزشک متخصص مراجعه کرد چون احتمال دارد رنگ سياه اطراف و زير ناخن به نوعي سرطان پوستي به اسم ملانون مربوط شود و البته اين تنها احتمال است!

ناخن در کاشت هيچ آسيبي نمي‌بيند زيرا تا وقتي که ناخن رشد مي‌کند و فرد احتياج به ترميم پيدا مي‌کند يعني ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. در بعضي مواقع کاشت براي کساني که عادت به‌جويدن ناخن دارند هم پيشنهاد مي‌شود زيرا به دليل بدمزگي مواد و کنده نشدنش اين عادت از سر آنها مي‌افتد. چسب ناخن حساسيت‌زا نيست اما ممکن است برخي به مواد کاشت حساسيت داشته باشند که در آن صورت پوست آنها دچار اگزما مي‌شود و بايد هرچه سريع‌تر کاشت را بردارند.

منبع : کاشت مو

منتو بازدید : 108 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان : مراقبت از پوست با استفاده از لوسیون بدن

استفاده از لوسیون بدن در حفظ رطوبت و زیبایی بدن بسیار تاثیر گذار است و نگهداری از پوست با استفاده از کرم بدن بسیار اهمیت دارد.
اگردست‌هايتان بعد از شستن ظرف يا گردگيري خانه حساس و خشک مي‌شود و گاهي اوقات مي‌خارد، لوسيون‌هاي دست به کمک شما مي‌آيد. بد نيست شيشه‌اي از لوسيون مورد علاقه‌تان را در آشپزخانه نگه داريد و بلافاصله بعد از اتمام کارهاي منزل سراغ آن برويد و تمام دست‌تان را به آن آغشته کنيد.
استفاده از لوسيون‌هاي بدن يکي از ساده‌ترين راه‌هاي حفظ سلامت پوست بدن‌ است. لوسيون‌هاي حمام بدن باعث مرطوب‌ کردن سطح پوست‌ مي‌شود و از خشک شدن پوست‌تان جلوگيري مي کند؛ در حالي که لوسيون‌هاي معمولي بدن به پوست‌تان حس طراوت و جواني مي‌بخشد...

افرادي که در مناطق خشک زندگي مي‌کنند و پوستي حساس و خشک دارند، اغلب از لوسيون‌هاي بدن استفاده مي‌کنند. پوستي که به‌خاطر خشکي، سرما و گرماي بيش از حد حساس و تحريک شده است احتياج به مراقبت ويژه‌اي دارد. شما مي‌توانيد با استفاده از لوسيون‌ها رطوبت و مراقبت‌هاي ويژه را به پوست‌تان هديه دهيد. برخي از افراد به‌طور ژنتيکي پوست حساسي دارند و به شرايط آب و هوايي و اقليمي ربطي ندارد؛ به اين افراد استفاده از لوسيون‌هاي حمام را پيشنهاد مي‌کنيم. استفاده از انواع روغن‌هاي گياهي نيز به‌عنوان لوسيون حمام رايج است.

حتي اگر پوست شما از نوع معمولي يا چرب باشد، بازهم ممکن است بخش‌هاي خشکي از بدن‌تان مانند اطراف آرنج و زانوها شما را ناراحت کند. شما مي‌توانيد با استفاده از لوسيون‌هاي بعد از حمام و قبل از خواب به داد اين نواحي از بدن‌تان برسيد. استفاده منظم از لوسيون‌ها در رفع خشکي‌هاي اطراف زانو و آرنج معجزه مي‌کند.

کدام براي پوست ما مناسب ترهست؟

اينکه کدام يک از اين محصولات مراقبت از بدن بهترند، به نوع پوست شما مربوط مي شه. البته کمي هم به سليقه، مثلا بعضي ها دوست ندارند چربي روي پوستشون بمونه، پس بهتره از لوسيون استفاده کنند که چربي کمتري داره.

اما در کل، اگر پوستتون خشکه از اون جا که لوسيون ها و کرم ها حاوي آب هستن، مي تونن گزينه ي مناسبي باشند. لوسيون ها به علت چربي پايين، براي پوست هاي چرب عالي هستند، در حالي که کرم ها براي پوست هاي خشک بهترند.

از آنجا که کره بدن، بالم و روغن بدن بافت غليظي دارند و زمان بيشتري روي پوست مي مونن، براي پوست هاي خشک گزينه مناسبي هستند. خيلي ها دوست دارند از Body Butter روي نواحي بسيار خشک بدن مانند لب، آرنج ها، زانو ها و پاها استفاده کنند.

خلاصه، تنها ماده اي که واقعا باعث مرطوب کردن پوست مي شه آبه ( يا ترکيبات و محلول هايي که ميزان زيادي آب دارند)، پس اگر پوست شما واقعا خشکه محصول رو روي پوست مرطوب استفاده کنيد يا محصولي رو انتخاب کنيد که درصد بالايي آب داشته باشه. روغن ها و کره بدن ها باعث نرم و لطيف شدن پوست مي شوند و با ايجاد يک لايه روي پوست از هدر رفتن آب پوست جلوگيري مي کنند. کره و روغن بدن (برخلاف روغن معدني) پر از انواع ويتامين ها و مواد مغذي هستند و پوست را تقويت مي کنند.

با دانستن اين تفاوتها به راحتي مي تونيد موقع خريد، محصول مناسب پوستتون رو بدون سردرگمي پيدا کنيد.

منبع :عمل بینی

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 893
  • بازدید کلی : 9,766